Huh... kyllä tuli menkat yllärinä vähän ajoissa ja aiheutti hillittömän pettymyksen... Oisin niin halunnut, että meillä ois napannu. Menkat alkoki sellasella rytinällä, että oksat pois. Makasin keittiön lattialla itkemässä, kun vatsa kramppas. Nyt onneks tänään on voinu olla jo ilman särkylääkettä

Miks mun kohdalle sattuu nää kaikki idiootti lääkärit?? Tuol kunnallisella puolella mä vielä jotenki voin niellä sen, mutta yksityisellä lääkäriasemalla en todellakaan!!

Jäin eilisen iltavuoron jälkeen sairaslomalle selkäkivun takia ja koitin sit tänään soittaa tosta terveuskeskuksesta aikaa lääkärille... No niillähän oli tietysti tarjota vain eioota, joten ei muuta kun soittamaan yksityiselle. Sainki ajan iltapäivälle ja lähdin sit kävelee toho keskustaan. Lääkäri otti mut sisään jo 10 min etuajassa (joka olikiin sit koko lääkärikäynnin ainoo positiivinen asia.) heti kun pääsin huoneeseen olin käsi pystyssä valmiina kättelemään lääkäriä, mutta tajusin, että tän hemmetin sikainfluenssan takia ne ei saa kätellä. Kerroin vaivani ja lääkäri pyys näyttämään kipeen kohdan. Sit se lääkäri hipas mun selkää sormenpäällään ja totes, että ei tässä mitään, sun pitäis vaan käydä kuntosalilla. Sit se oli iskemässä mua jo ulos sielt huoneesta (olinhan mä ollu siellä jo minuutin :D), kun sanoin, että eihän tällä selällä mitään vanhuksia hoideta, jolloin se alko saarnata mulle ettei tää ammatti ole selvästikkään oiea mulle, kun nyt jo on selkä kipee. Onneks en ole haaveillut mitään suurta uraa vanhustenhoito alalle, koska oisin voinu suuttuu sille lääkärille muuten aika hemmetisti. Tulipa tässä mieleen, että jos ton lääkärin asenne on kaikkia lähihoitajia kohtaa toi, niin ketähän sitä hoitaa, kun se pääsee kunnioitettavaan ikään ja vanhainkotiin. Eiköhän jokainen lähihoitaja kärsi jossain vaiheessa elämäänsa selkäkivuista. Onneksi se kirjotti mulle sit  pari päivää saikkua! Se kirjoitti mulle myös jotain rentouttavaa kipulääkettä, mutta jos se ois kuunnellu mua edes pienen hetken, niin se ois saanut tietää, etten tosissaa tarvi mitään läkkeitä, kun kotoota löytyy jo kiitettävä määrä niitä. Muutenkaan mun huoli tästä selkäkivusta ei kyllä yhtään helpottanut! Oisin toivonut, että lääkäri ois kunnolla tunnustellu ton selän ja sanonu sit vasta mielipiteensä. Tää selkä on kipee, kun mä seison tai makaan, tai istun tai kumarrun. Kipu säteilee pakaraan saakka ja alaselkään on kummallekkin puolelle ilmestyny jotku patit. Ei tän pitäis ihan normaalia olla?? Olin kylihan mielettömän pettyny  sen lääkärin käytökseen. Olin sielä huoneessa enintään kolme minuuttia ja lasku oli 54€. Kun pääsin kassalle kerroin tälle hoitajalle saamastani huonosta kohtelusta. Sen hoitajan toimintaa voisin kyllä kehua! Ensin hän ehdotti että soitaisimme lääkärille ja saisin kertoa pettyneeni palveluun, mutta en halunnut sitä, koska puhelusta olisi helposti voinut mun puolelta tulla huutoa. Seuraavaksi hän ojensi mulle lomakkeen, jolla voisin tehdä kirjallisen valituksen, mutta ei mua sillä hetkellä huvittanut alkaa mitään papereita täyttämään, joten totesin vaan ystävälliseen sävyyn hoitajalle, että ei kiitos, en vain tule enää ikinä tähän paikkaan. Silloin hoitaja sanoi että ottaa laskustani pois poliklinikkamaksun hyvittääkseen tapahtunutta. Siinä vaiheessa jäin ihan suu auki ja alko jo naurattamaanki, ei mun tarkoituksena ollut saada mitään "alennusta", mutta enkai mä nyt siitä kieltäytynytkään. Loppujenlopuksi maksettavaa jäi 37€

Jos joku sattuu tietämään, jonku tosi hyvän ja asiallisen lääkärin keravalla niin saa kertoa nimen ja numeron jotta voin seuraavalla kerralla varata ajan hänelle!

Viikonlopuksi ollaan lähdössä kullan kanssa mökille parantelemaan suhdetta. ihan kahdestaan!! Voi että mä odotan perjantaita kun kuuta nousevaa! Tietty nää menkat vähän harmittaa, kun mökillä on vain pieni ja pimeä ulkohuussi, eikä juoksevaa vettä, mutta ehkä siel selvitään ;D Nii joo on näissä menkoissa muuten yks hyväkin puoli! ;D Olen lähdössä loppukuusta risteilylle. Tää risteily on varattu jo kaaaauan aikaa sitten ja, kun alettiin ukon kanssa suunnittelemaan vauvaa harmittelin, että olen varmaan silloin raskaana, enkä voi juhlia ja oksennan vain koko reissun. Nyt pääsen ainakin juhlimaan! Tietysti ovis sattuu just niihin päiviin kun olen reissussa, mutta täytyy pupuilla ennen ja jälkeen! Tai voishan sitä tietysti kaataa jonku humalaisen karjun hyttiinsä ja ottaa siltäkin siemenet talteen :D Kjeh.. ;D