Siis jossain syvällä sisällä, on sellanen fiilis, että nyt oon raskaana. Aikaa testaamiseen tai menkkoihin on kuitenki vielä ainaski viikko... Miten aika voikaan madella näin hitaasti?

Pari päivää on ollu alavatsassa, kohdun suunnilla aikamoista juilintaa, jonka mä olen tietysti tulkinnut raskaudeksi...  Muita mahdollisia syitähän ei ole miljoonaa :D Jos nyt olisin raskaana, lapsi syntyisi alkukesästä, juuri silloin kuin ukko toivoo. Ukko on itse kesällä syntynyt ja hänellä on päähänpinttymä siitä, että vauvankin pitää syntyä kesällä. Olis kyllä ihanaa ilahduttaa kultaa vauvauutisilla :) (Slaagin se varmaa oikeesti saa ;D <3)

Mun työsopimus päättyy tässä paikassa, jossa olen ollut hiukan vajaan vuoden. Huomenna on haastattelu ja toivon todellakin, että saisin sen paikan!! Nyt ei tää työllistymistilanne ole meinaan ihan parhaimmillaan. Jos saankin tän hakemani työn (tai jonku muun lähiaikoina) olen miettinyt miten mahdollinen raskautuminen vaikuttaisi siihen. Olen henkisesti täysin orietoitunut siihen, että en kärsi mistään pikku aamupahoinvoinnista (en vähättele) vaan jatkuvasta 24/7 oksentelusta koko sen yhdeksän kuukautta jotka beibi masussa matkais. Tai jos käykin "tuuri" ja selviän pienellä pahoinvoinnilla, niin miten voin peittää edes sen töissä?? Kyseessä on kuitenkin työ, jossa välillä normaalitilassakin joutuu nielemään oksennusta. Haluaisin äkkiä raskaaksi, jotta selviäisi miten voin alkuodotuksen. Jos en  pysty tekemään töitä, niin kai sitä rahaa jostain tuutista kuitenkin tulee? Tuleehan???? Vaikka rakastankin ukkoa, niin tiedän, että edes tiukan paikan tullen, se ei pysty tinkimään menoistaan (autolaina, bensa, autonosat jne.) ja käyttämään rahojansa vauvansänkyyn ja raskaana olevan naisen karkkihimoihin. Ai ahdistaako mua? :D Voi luoja mä kyllä toivon, että kaikki menis parhan päin! Kuun lopussa raskaustestissa ois kaksi viivaa, saisin huomenna työpaikan, alkuraskaus sujuis ilman kauheen suuria ongelmia, eikä kukaan uudessa työpaikassa sais tietää mun raskaudesta, vasta kun itse siitä kertoisin. Unelmoida saa :)