Heippa! Mä olen Kalle. Kymmenen vuotias ja vietän Hennan ja ukon luona kivoja eläkepäiviä. Entisessä kodissa mua kohdeltiin aika kovasti, joten tykkään hennasta ja varsinkin ukosta ihan hirveesti.

Täällä puhuu Lia. Perheen ensimmäinen pennusta saakka ollut eläin. Olen vienyt kaikkien sydämet ja osaan käyttää sitä myös hyväkseni, esimerkiksi ruokaa kerjätessä. Oon tosi kova halailemaan ja pussailemaan. Viihdyn myös sylissä vaikka koko päivän. Mun häntä on isompi ja tuuheampi kuin pölyhuiska ja turkkini näyttää aina siltä, kuin mua ei ois ikinä harjattu.

Mun nimi on Bob ja mä oon jo iso poika. Ikää mulla on 10 viikkoa. Tulin tänne hiukan vajaa kahdeksan viikkoisena ja sopeuduin tosi äkkiä. Koira on tosi kiva, koska sitä voi kiusata ja se ei jaksa välittää, paitsi välillä se suuttuu ja ärähtäää. Mä leikin et Lia on mun äiti ja imen sen tissejä, mut Lia ei tykkää siit ollenkaa. Sit välillä Henna antaa mulle kissanmaitoa ja mä annan Lian olla hetken rauhassa.