Miten voi ihmistä väsyttää näin paljon? Maanantaina on eka neuvola ja mä oon ihan saletti, että vedän sille tädille sielä itkupotkuraivarit, että en enää jaksa.... Tää ei voi olla normaaliakaan enää. Toivottavasti löytyis joku selkee vika, jonka vois korjaa vaikka tableteilla ja sit tsädääm oisin taas pirteä. Heh... Toivoa saa :D

Eilen illalla päätin, että haluan nukkua yhden yön niin, ettei kissat potki mua pois tyynyltä, tai koira kuorsaa niin kovaa, että itsekkin herää siihen. Teljettiinpäs sitten kissat ja koira makkarin ulkopuolelle ja toivotettiin ukon kanssa yöt toisillemme. Ja siitä se alko. Koira alkoi itkemään ja haukkumaan oven ulkopuolella. Ukko kävi kolmen tunnin aikana n. 100 kertaa huutamassa koiraa hiljaseks, mutta arvatkaa auttoiko. Lopputulos oli se, että kello oli kolme yöllä ja me ei oltu nukuttu silmäystäkään. JEP! Ei muuta ku todetaan, että koira on tän asunnon kunkku ja päästettiin se makkariin. Ja saatiin nukkua. Nii ja aamulla, kun kisutkin pääs makkariin, todettiin, että Lialla on kiima. Voi vi**u sitä mouruumista ja pepun tyrkyttämistä. Koska mä edelleenkin haluaisin nukkua yhden yön ilman häiriöitä (Koska kohta meillä on pikkutyyppi joka hoitaa sen häiriöpuolen joka yö), niin lähetettiin kisut mummolaan ja koira ukon pikkusiskon hoitoon... Ahh mikä rauha <3

 

Niin ja pakko pitää pieni mammavaate reportaasi. Meinaan mun mamma vei mut eilen shoppailemaan ja mä sitten raahasin sen Itiksen hennesin mammaosastolle. Ensiks luultiin, ettei sielä sellasta ookkaa, kun ei löydetty, mutta myyjän avulla löydettiin sieltä lastenvaateosaston nurkasta se äitiysvaateOSASTO :D Siis niitä vaatteita oli tosi vähän ängettynä pieneen nurkkaan, mutta tehokkaan kaivelun tuloksena äiti bongas mulle kivan paidan ja mä tosi kivat ja mun tyyliset housut. Kumpikin on aika pieniä, eikä varmasti mene loppuraskaudesta päälle, mutta ne housut mä meinaan ottaa heti käyttöön ja paidan sitten, ku mahaa vähän näkyy. Ja siis mikä tärkeintä, niin mamma maksoi tän huvin :D Se yritti kovasti ostaa masukille jo potkuhousuja, mutta mä taas toppuuttelin (eli se ostaa ne seuraavalla kerralla ilman mua ja piilottaa kaappiin :D), tilanpuutteeseen vedoten.

 

Henna ja masukki 9+4