Perjantai-ilta ja mä oon yksin kotona.... Omasta tahdostani kylläkin. Kateltiin ukon kanssa leffa ja tehtiin pitsaa. Sitte komensin sen ulos näkemään kavereitaan... Sekin kun on aikapaljon viettäny viikonloppuja mun kanssa kotona. Mä oon tullu ihan kotirotaks, enkä jaksa enää ollenkaan tehdä mitään viikonloppuisin. No mutta ehtiihän sitä sitte vauvan synnyttyä rellestämään. (Tai siis vauvan hiukan kasvettua :D) Täytyy vaan ehkä ensin hankkia uusia kavereita, sillä yhteydenpito vanhoihin on jäänyt ihan säälittäväksi.

Eilisestä on vieläkin hiukan kurja mieli, mutta toisaalta olen helpottunut. onneksi lastenhoitajan keikkahommia riittää täällä pk-seudulla niin hyvin, että ei nälkää nähdä :D  Supistukset on muuten laantuneet. Niitä on tullut koko viikon, vain satunnaisesti, muutama päivässä :) Voitte uskoa, että olen enemmän, kuin tyytyväinen :) (Tulipa just mieleeni, että kirjoitinkohan saman, jo eilen? :D) nyt pläsäytän ruutuun uuden masukuvan. Ympärysmitta alkaa lähennellä sataa ja olo on sen mukainen :D Jääkaapin ovi läsähtää masuun aika usein :D

 

Henski ja Eetu 27+5