Tänään oli mun siskonpojan synttärit, joten sinne oli itsensä sitten raahattava. Kaikki meni hyvin, kunnes mun serkun äiti tuli juhliin ja iski ensimmäisenä käpälänsä mun mahaan. Saín jotenki irvistettyä jonku hymyntapaisen kasvoille, mutta hankalaa se oli. Että mä ihan oikeesti inhoan sitä, kun ihmiset  lääsii mun mahaa. Läheiset ihmiset on asia erikseen. Mitähän tää Serkkulikan äiti ois sanonu, jos oisin mennu sen mahaa lääppimään? Onneksi kukaan muu ei uskaltautunut masua koskettelemaan. Mutta muutenhan mun vartalo ja siitä puhuminen olikin sitte taas ihan yleistä riistaa. "Oot lihonnu" "Tuut lihoomaan tosta vielä paljon" "Sun maha on iso" ...  Yhdelle aloin inttämään vastaan (ihan vaan kokeilumielessä) Siihen sai vastaukseksi, että niin kyllähän sitä raskausaikana kuvittelee näyttävänsä hyvältä, mutta valokuvista sen totuuden sitten myöhemmin näkee. Voi jessus että näin taas tässä vaiheessa punaista. Siis mikä ihmeen tarve tälläkin naisella (joka on itse synnyttänyt reilu vuosi sitten) oli saada mun itsetunto alas. Sillä tosissaan tänään ovesta lähtiessä oli pitkästä aikaa sellainen olo, että olenpas kaunis ja että johan oon löytäny kivat vaatteet päälle. Harvinaista herkkua nykyään. Sitte vielä viimesenä alettiin puhumaan äitiyspakkauksesta ja siinä olevista kestovaipoista. Sitte siinä keskustelussa kerroin, että me ajotaan yrittää kestoilua. Olisitte nähneet sen porukan ilmeet. Siis kaikki oli suu auki ja tuijotti mua. Sitte se alkoi. Parhaita kommentteja tuli mun isältä: "Sitte teillä lojuu sielä kylppärissä sellanen iso läjä niitä paskasia vaippoja ja koko kämppä haisee ihan paskalle"  Tästä saatiinkin mielenkiintoinen keskustelu aikaiseksi. (Tai siis mä istuin hiljaa ja nielin) kaikki ne ihmiset haukkui mun suunnitelmat ja kestovaipat maan rakoon. Yritin kerran puolustaa ajatteluani ja kertoa kuinka paljon se säästää maapalloa. Mutta se vaan rohkaisi näitä ihmisiä "En tiennytkään, että sä oot joku viherpiipero??"  "Sun vaippavalintas ei tätä maapalloa tuu pelastaa" "Ei täällä kuitenkaa tuu tapahtuu mitään meidän elinaikana" Siis niin monta kertaa mä yritin katseella hakea tukea ukolta, mutta se nosteli vaan hartioitaan. Ja mä näin NIIIIIIIN punaista. Siis ihan oikeasti mitä nää ihmiset on arvostelemaan mua? Yksi vieraista oli myös raskaana ja musta oli naurettavinta, että se oli se joka mollas mua kaikista eniten. Mun tekis niin mieli kyllä mököttää mun vanhemmille, jotka ei yhtään tukenu mua, vaan haukku vaan. Tiedän vaan, että se ois ihan turhaa, koska niillä ei ois hajuakaan mistä olen vihainen. SItte taas jos kertoisin, niin ne sais hyvän vitsin kerrottavaks seuraaviin sukujuhliin. "Kun meidän Hennalla oli vähän ne hormonit herkässä"  Siis vi**u että mua suututtaa

Otin siskonpojan 6 v hoitoon illaksi ja ukko lähti kaverinsa tupareihin. tekis mieli kyllä sillekki soittaa ja haukkua pystyyn koko ukko. Olis voinu vähän puolustaa mua... ja meitä. SIllä yhdessä me ollaan tää kestovaippailu (tai vaihtoehtoisesti osakestoilu) valittu.