Voisko olla jo toukokuu ja mulla pieni käärö sylissä? :) Mua hermostuttaa, kun töissä lasten pukeminen on niin hankalaa tän masun kanssa. Kuukausi olisi vielä mammaloman alkuun ja mä alan epäilemään, että selviänkö sinne saakka. Töissä siis :D Tahtoa olisi, mutta kestääkö kroppa? Toisaalta olisi pakko jaksaa, koska jos jään kotiin, niin rahaa ei tule mistään suunnasta. Tuo selviää vaan odottamalla. Nyt kyllä parin työpäivän jälkeen särkee selkää niin, että liikkuminen tekee kipeää. Ja toisaalta väsymyskin on aika hurjaa.... Flunssa on vielä päällä, joten se saattaa kyllä viedä osan voimista. Ehkä ens viikko on jo parempi. ja toisaalta en voi töitäkään tehdä ens viikolla, kun kolmena päivänä, sillä tiistaina on neuvola ja aamusta vien meidän kisun steriloitavaksi. Keskiviikkona ois sitte taas aamusta sokerirasitus.

Mä oon aina kironnut sitä, että mun äiti on kokoa XL ja mä s (tai siis olin xD), sillä mulla ja äidillä on tosi samanlainen maku ja ois kiva lainailla sen vaatteita. MUTTA nyt se tapahtui. Otin äidiltä kassillisen sen vaatteita äitiysvaatteiksi :D Meinas vähän ensin itkettää, et oonko oikeesti niin iso, mutta sitte tyydyin vaan olemaan iloinen uusista vaatteista :D Osan niistä otin sitä varten, että jos ihan loppuraskaudesta ei oikeesti mahdu enää mikään päälle, niin ne sit ainaki mahtuu :D Osa on taas ihan makeen näkösiä muutenki :)

Tilattiin viikonloppuna se kantoliina ja tänään (just nyt) ukko hakee sen postista. Odotan ihan innoissani, että ne tulee kotiin xD

 

Mutta niinku ehkä huomaatte, niin mulla ei tosissaan ollut mitään oikeeta kirjotettavaa, joten mä lähden syömään :D