Jälleen on yks neuvola takana. Muuten kaikki jees, mutta verenpaine oli koholla ja turvotus lisääntynyt huimasti. Viikossa oli painoa tullut lisää 1,2 kiloo joka on mun viimeaikaiseen painonnousuun verrattuna aika huima nousu.  Verenpaine oli ekalla mittauksella 135/95 sitte 128/93 ja 139/94. Alkuraskaudessa mun paineet on ollu sellast 120/60 eli ihan roimasti koholla ainaki toi alapaine. Kuitenki pissa oli puhdas, eikä turvotuksen ja verenpaineen lisäksi ole mitään muita raskausmyrkytyksen oireita. Sain perjantaiksi ylimääräisen ajan, jolloin tsekataan pisu ja paineet. Haen tänään mun vanhempien luota verenpainemittari, jotta voin sitte rauhassa kotosalla mittailla paineita. Eihän tässä mitään hätää ole, mutta stressitaso nous kyllä ihan mukavasti. Eiks ne kaks sairaalareissua ois niinku riitäny tän raskauden vaikeuksiks? :/

Sf-mitta oli muuten taas jatkanut kasvuaan. Se on nyt 36cm eli yläkäyrällä mennään. Mitä jättiläistä mä ihan oikeasti kasvatan mun masussa? Tää on kuitenki työntäny jo päänsäkin niin syvälle, kuin pystyy. Normaalistihan ihmisten sf-mitta laskee, tai vähintään lopettaa kasvunsa näillä viikoilla :D

Synnytykseen viittaavia merkkejä ei ole ilmaantunut. Serlkää ja lantiota särkee vähänväliä ja kohdunsuulla tuntuu tosi ikäviä puukkoja, mutta noitahan on ollu jo pidempään.

Sain kehotuksen levätä, mutta pääkoppa ei kyllä kestä sellasta. Toki siis nukun niin myöhään, kuin vaan nukuttaa, mutta en millään malta kyllä jäädä makoilemaan koko päiväksi. Tää odotus on muutenki ihan tarpeeks rankkaa. Tänään ohjelmassa on asuntoesittelyissä kiertelyä mun vanhempien kanssa. Johan ne on reilut puolivuotta tossa asuneetkin ;P

Pistetääs vielä loppuun eilinen masukuva. Ja kaikki kävijät vois puhallella supistustuulia tähän suuntaan ;D