Varasti hetken itselleni. Saas nähdä päättyykö se siihen, että vauva herää kesken kirjoittamisen :P

Meillä on hurja tohina päällä. Ylihuomenna ois muutto. Huomenna tarkoitus siivota uutta kämppää, joten tänään täytyy siit pakata. Ja voi jessus tätä roinaa on. Huh. Vaikka kuinka karsii ja roskispussit täyttyy hurjaa vauhtia, niin vielä hurjempaa vauhtia täyttyy muuttolaatikot ja jätesäkit.

Eetu on nykyään ihan mahdottoman helppo lapsi. Aivan ihanaa <3 Yöunille mennään kymmenen maissa. Sit maidot hörpsitään kahden ja viiden aikoihin. Uuteen aamuun herätään sit vaihtelevasti seiskan tai kasin aikoihin. Päiväuniakin tuo vetelee monet päivässä. Päivään me ei kuitenkaan olla saatu vielä mitään rytmiä, mutta ei se haittaa. Ja ehkä ens viikolla kun mies menee takas töihin, se rytmi syntyy itsestään :)

Pikkumies vetelee korviketta n. 6 purkkia päivässä. Eli 1,2 litraa. Enpä jaksa ihmetellä miksen mä pystyny sellasia määriä maitoa näillä helteillä tuottamaan. Tyyppi kieltäytyy nykyään tissistä kokonaan aina, paitsi yöllä, joten tissittely alkaa olemaan meillä historiaa. Vieläkun saataisiin mun maitolaitos uskomaan tää sama. Nytkun tissejä meinaa särkeä niin pirusti :( Onneks on toi pumppu, jos paha tilanne iskee :) Jotenki mua harmittaa kamalasti, että imetys loppuu meillä, mutta toisaalta se tuo mulle niin suurta vapautta, että en jaksa itkeä :D Olen kuitenkin ylpeä siitä, että jaksoin sitä puolentunnin välein tissittelyä kaksikin kuukautta.

Jätkä kasvaakin ihan hurjaa tahtia. Vaatteissa siirryttiin suosiolla jo 68 senttisiin. Pikku-ukon vartalonmallikin alkaa lähellennä lumiukkoa. Kai se siitä sitte tasaantuu :) Seuraavassa neuvolassa (joka muuten on sitte uudessa paikassa) Meinasin kysellä, että millonkas voitais alotella soseita ja ehkäpä vellejä. Mä luulen, että tuo on niin iso poika, että se ilta- ja aamuvelli vois olla aika jees :) Nytku aamu ja ilta tuppaa olemaan aikamoista maidonimuttelua.

Uuteen kotiin Eetulle kasataan sitte vihdoin pinnasänkykin. Toi vaavisänky onki ollu jo viimeviikot hieman liian ahdas.  Mä en tajua, miten toi voi kasvaa jo noin hurjasti. Me saatiin ristiäislahjaksi sellanen lelukaari, jonka leluja Eetu jaksaa hakata vaikka kuinka kauan. Tänään se oikeen nauro ääneen niille leluille. Vähän joutui äiskäkin siinä sivussa nauramaan :)

On tää vaan niin ihanaa <3

Mä palaan nyt pakkaushommiin. Tän muuttokaaoksen sekaan meille on tulossa tänään vielä kahvivieraitakin :O

Henna ja Eetu (ehkä) 11vk :D