Vuoden mä olen ukkoa kuumottanut kihloihin menosta, vihdoin tänään se lämpesi ajatukselle ja marssittiin ostamaan kihlat :) Paljoa tän onnellisempi ei vois olla!Sormus on nätti. Timantti naurettavan pieni, mutta tässä rahatilanteessa ei ihmeisiin pysty ;) Naimisiin ei meistä kummallakaan ole vielä kiire. Tämä oli meille nyt se isoin mahdollinen askel.

Eilen käytiin ukon kanssa Cascada keikalla. Otiin ihan kahdestaan ja selvinpäin liikenteessä. Ihan kiva oli tulla ajoissa kotiin ja tuijottaa tekkaria ihan kahdestaan. <3 Aamulla nukuttiin sitten pitkään ja loikoiltiin vielä sohvalla, kunnes lähdettiin hakemaan Eetu mun siskolta.

Eetu puklailee taas ihan mahdottomasti. Nyt samaa mieltä mun kanssa on jo ukko ja mun isäkin. Ei voi olla normaalia! En vaan tiedä mitä tekis. Neuvolasta ei tunnu apua heruvan. Jos ois varaa, niin veisin yksityiselle. Mä oon kovasti miettinyt voisko tää olla refluksiaa. Öisin ja välillä hereillä ollessa pikkusen hengitys rohisee. Luulin alkuun, että ois kyse nuhasta, mutta ei tuo ole yhtään räkänen. Tiedä sit? Kai mä vaan soitan maanantaina neuvolaan. Soseita oon nyt tarjonnu taas monta päivää. Ei uppoa! Olen tässäkin asiassa nyt vähän ulalla, että mitä tekis. Ollaan kokeiltu perunaa ja porkkanaa. Eka lusikka menee suuhun, sit tulee irvistys ja oksennusrefleksi. Sitte muksu ei enää suostu avaamaan suutaan. Yritän puol väkisin laittaa lusikkaa suuhun, sitte tulee itku. Luulin eka, että kyse oli pelkästään siitä, että peruna ei maistu. Vaihdoin porkkanaan. Seuraavalle kerralle soseutin pamiksella mössön niin atomeiks, kun pysty. Seuraavalla kerralla lisäsin korviketta sekaan niin paljon, että se oli melkein velliä. Mikään ei saa meidän herraa syömään :D

Henna ja Eetu 4 kk 8pv