Olen pitkään jo mietinyt päässäni, että uskaltaisko vai ei... Uskallanpas! ;)

Raskaana ollessa elämä synnytyksen jälkeen mietitytti. Monesti ajatuksissa pyöri seksi. Onko sitä synnytyksen jälkeen? Miltä se tuntuu? jne jne.... Siispä luvassa todella suoraa puhetta seksistä. Tosikot ja kaikki muut urpot voikin sitte hypätä tämän teksin yli samantien ;D

Mä olin siitä onnellisessa asemassa, että sain synnytyksestä vain muutaman tikin alapäähän. Synnytyksen jälkeen uskaltauduin heti kotiinpäästyä kurkkaamaan alapäätä. Olin yllättynyt. Se näyttikin ihan samalta, kuin ennen, Kätilö varoitteli jo synnärillä, että se voisi olla ihan eri näköinen. Enpä huomannu muuta eroa kuin ne tikit. 6 viikkoa synnytyksen jälkeen loppui jälkivuoto. Mä olin jo viimesen viikon ajan ollu ihan valmis kokeilemaan seksiä. Se jännitti kauheasti. Monet sanookin sitä toiseksi ekaksi kerraksi :D Alapää ei ollut enää yhtään kipeä, mutta jotenki sitä varjeli silti kauheasti. No lopulta kuitenkin se ukkokin lämpeni ajatukselle ja varovasti me käytiin hommiin. Ja se sattui. Se sattu niin paljon, että olin nähdä tähtiä. Sitten kun tajuttiin laittaa liukkaria, niin johan alkoi homma luistaa. Eipä enää sattunut :) Ja siitä alkoi meidän ura seksin harrastamisessa synnytyksen jälkeen. (Vitsi tää mun huumori ei naurata edes mua itteeni xD)  Pelkäsin raskausaikana, että vauvan tultua seksi muuttuisi pikapanoiksi, että vauva heräisi aina kesken ja että kerrat harvenis ihan minimiin. Onnekseni olen huomannut, että kaikki nää pelot oli ihan turhia. Eetu on heränny kesken touhujen tän 5 kk aikana ehkä kaksi kertaa. Ja joka kerta on saatu se samantien takas unille ja homma jatkumaan. Määrä ei juurikaan ole vähentynyt siitä, mitä se ennen oli. Meillä touhuillaan pari, kolme kertaa viikossa, joskun enemmän, joskus vähemmän. Ja tällä voin siis myös kumota sen, että kaikki kerrat olis jotain pikapanoja ;D Seksi on kylläkin muuttanut muotoaan. Aina ei ole aikaa sponttaaneille aloitteille vaan aikaa joudutaan tekemään ja asioista sopimaan etukäteen. Eetun unien mukaanhan tässä mennään. Makkari on nykyään aika seksivapaata vyöhykettä. Eetu on sen verran herkkäuninen ja mä taas kovaääninen, että sielä ei parane touhuta. Näin on tullu sitte vähän vaihtelua tähän elämään. Monet puhuu, että seksi muuttuu paremmaksi synnytyksen jälkeen. Meillä se ainakin on totta. En sitte tiedä mistä se johtuu, mutta en pistä pahakseni :D

Lopputulema on se, että vaikka meille vauva tulikin niin seksielämä ei urbaanilegendojen tavalla ole kuollut, vaan jos se jotenkin on muuttunut, niin parempaan suuntaan. Koko teksin idea on se, että jos joku raskaana oleva stressaa samalla tavalla kuin minä, alapäänsä kohtalosta ja seksielämästään niin ehkä tämä helpottaa ;)

Haudi!