Meillä syödään hyvin! 6kk mitat neuvolassa 10kg ja 71cm... Vähän alkaa tuo vaatettaminen olemaan haastavaa, kun pituus olisi juuri sopiva 74cm vaatteisiin, mutta masunympärys housuissa ei riittäis enää kunnolla :D Alkais vaan nyt äkkiä liikkumaan, niin hieman kapenisi tuo uuma. Kamalaa käyttää 80cm vaatteita, jotka on sitte lahkeista ja käsistä tooooodella paljon liian pitkät.

Tuntuu, että meidän elämässä ei ole mitään kirjoitettavan arvoista. Kaikki on samaa vaan... Arkea. Mä kyllä nautin tästä, mutta kirjoitettavaa ei meinaa irrota :D

Tehtiin ukolle tuossa muutama päivä sitten isänpäiväkortti. Painettiin paperille luumusoseella (hätä keinot keksii ;D) Eetun jalanjälki ja liimattiin sitten se kartongille. Pappakin sai samanlaisen :) Aika hieno siitä tuli, vaikka itse sanonkin. Oisin halunnut laittaa kädenjäljet, mutta muutaman kerran yritettyäni luovutin :D Lahjaksi ukko sai sitte sellaset vähän parempilaatuset bokserit :)Mun äiti osti Eetulle isänpäivää varten hienon asun: Liituraitapöksyt sekä liivi ja alle valkoinen kauluspaita. Ai että oli mies komeana :)

Meillä oli perjantaina vauvavapaa. Mulla tanssijalkaa vipatti niin, että lähdin naapurin kanssa radalle. Meidän miehet oli sitte pelannu illan meillä pleikkaria ja me tanssittiin, kuin hullut :) Oli kyllä kiva päästä pitkästä aikaa ulos. Ja huomasinpas laihtuneenikin. Olin pitänyt mun bilevaatteita päällä (joo mulla on tasan ne yhdet :D) viimeksi syyskuussa ja nyt se hame pyöri mun päällä. Mahtava  tunne. Kyllä itsetunto nous ropisten :) Painoanihan mä en suostu tarkkailemaan, joten huomaan sitte edistykset vaatteissa....

Torstaina laitettiin sitten vihdoin kierukka. Jännitin taas, mutta aika turhaan. Olin lääkärin huoneessa 15min ja siitäkin osa juoruttiin. Laitto kesti muutaman sekunnin ja se vähän nippasi, mutta ei mitään mitä ei olis kestänyt :) Muutaman päivän oli vatsa kipeä ja supisteli, mutta sekin meni ohi. Hauskaahan tässä oli se, että muutama tunti tuon kierukan laiton jälkeen tulin kotiin ja ukko heitti ilmoille, että hän haluais toisen lapsen. Jäin vähän suu auki ja oli ihan pakko kysyä, että kai se ymmärs, että laitoin just viiden vuoden ehkäisyn :D Kuulemma ymmärs, mutta vauvakuume oli iskenyt. Oishan se helppoa tehdä lapset hyvin peräkanaa ja hoitaa nää valvomiset pois alta. Saas nyt sit nähdä mitä tapahtuu... Siirränkö taas koulua, hankin työpaikan ja ruvetaan tekeen kakkosta. Mutta jokatapauksessa kaikki tämä aikasintaan syksyllä. Vaikeita päätöksiä :)

Mun sisko on ammatiltaan lastenhoitaja. Se jää nyt työttämäks ja heräteltiin vähän ajatusta, että se alkais syksyllä hoitaan Eetua ja muutamaa muuta lasta kotiin. Se ois aika mahtavaa, meinaan tarhaan mä en todellakaan yksivuotiasta ole valmis laittamaan. Ne jää sielä ihan jalkoihin. Oltiin jo mietitty, että ukko jäis, jos ei muuta keksitä, mutta täähän pelastais tilanteen ihan kympillä :) Tokihan siinä ois myös vaikeutensa. Jos systeri tulis kipeäksi, niin kukas sitten hoitais jne.... Aika näyttää :)

Terkuin Henna Ja Eetu 6kk