Miella ollaan tosiaan taas kipeinä. Viime viikonloppuna alkoi yskä ja maanantaina nousi kuume. Tiistaina alkoi Eetun rohisemaan ja mä soittelin iskälle ohjeita, että milloin pikkumies lääkäriin. Se vähätteli ja käski menemään aikasintaan perjantaina. Onneksi mulla itselläni oli (muista syistä) lääkäri torstaina. Se suostui samalla kuuntelemaan Eetun keuhkot ja kurkkasi korvat. Saatiinkin sitten samantien antibiootti mukaan. Teki mieli kyllä taas kiroilla itekseen. Miksi en uskonut heti, kun vaistot käski mennä lääkäriin. Poika vois olla jo paremmassa kunnossa. Vieläkin se rohisee tosi pahasti. Nenä tarvii niistää enää muutaman kerran tunnissa, kun pahimmillaan se valui kokoajan. Yskäkin on helpottanut. Enää tulee välillä yskänpuuskia. Pahimmillaan tiistaina Eetu yski niin, että oksensi. Olin tietty just tankannu siihen 2dl maitoa, jotka se syöksy-yrjös suoraan mun päälle. Sitä oli kaikkialla, tukkaa myöten :D Siinä tilanteessa teki mieli alkaa kyllä itkemään. Eipä auttanut, kun kantaa yrjöä tippuva poika kylppäriin ja mennä ensin ite suihkuun ja ottaa lopulta poika mukaan.... Nyt jo naurattaa :D Yöt on menny yllättävän kivuttomasti. Keskimäärin yhdellä heräämisellä. Pinniksen päätyä ollaan nostettu n. 10cm ylöspäin, ehkä se on auttanut? Ruoka ei ole uponnut Eetulle yhtään. Keskimääräinen päivän ateria on puolikas purkki hedelmäsosetta, vähän puuroa ja kaksi lusikallista ruokaa... Onneks tuolla on kuitenki tuota vararavintoa kropassaa :D Ja onhan se tietty maitoa vetänyt ihan normaalisti, eli n. 6dl päivässä :) Olo sillä on selkeesti ollut tosi kurja ja se onkin viihtynyt vain ja ainoastaan sylissä. Sylissä joka liikkuu. Mä en oo ite ehtinyt päivisin syömään tai käymään vessassa (marttyyrimutsi) ennekuin ukko on päässyt töistä. Päkkäreille olen napannut pojan kainaloon, ja sammunut itekkin. Ketäpä ei väsyttäis, kun kävelis työpäivän ajan ilman ravintoa 13kg punnus sylissään ympäri kämppää. :D

Eilen siskonpoika tuli yökylähoitoon suoraan koulusta. Ja se toi kaverin kans. Meillä oli tosi nastaa. Eetu oli iloisempi, kuin koko viikkoon, kun se sai katella niitä. Se jopa leikki hetken niiden kans. Päikkäriaikaan potkin vieraat ulos leikkimään ja nukuin ite Eetun kanssa. Tietysti n. 3 sekuntia ennen meidän ovesta poistumista se naapurin poika oksens. Se veti aivan järkyttävät kaariyrjöt suoraan meidän eteiseen. Sit ukko lähti juoksuttaa sitä äkkiä viereiseen kylppäriin. Se yrjös koko matkan. Ette usko mikä siivo siitä tuli!! Kolme mattoa, koko kylppäri ja eteinen. Jes! mulla ei ollutkaan vielä tarpeeksi pyykkiä.....

Tää viiden päivän sisällä olo on ottanut vähän koville. Tai yllättävän hyvin oon kyllä jaksanu, mutta tänään meinas iltapäivästä vähän alkaa pää hajoilemaan. Oli taas kaamee nälkä ja Eetu oli kolmatta tuntia putkeen sylissä. Onneksi lopulta ukko tuli kotiin ja vei pikkumiehen päikkäreille. Mä otin itelleni vapaaillan. Suunniteltiin vähän Nebun kanssa iltaa flamingossa, mutta sille tuli jotain esteitä, joten voi olla, ettei mennäkkään. Koitan jotain menevää keksiä. Aloitan kuitenkin sillä, että painelen kaverille kylään. Se värjää mun tukan :) Vieläkun ois yks siideri, niin kaikki ois täydellistä ;D

 

h3nski ja epeli, joka täyttää ihan just 11kk :O