On se vaan niin hemmetin pitkä!! Mä en oo tällä hetkellä ees selvillä mikä kp on meineillään :D Loppupuolella joka tapauksessa. Tekis mieli kauheesti tehdä se testi, mutta en mä haluais sitten taas pettyä jos sitä plussaa ei ilmesty. Luin eilen illalla lemmikkilehteä ja pillitin hulluna siinä olleelle surulliselle jutulle. Siinä vaiheessa mietin, että pakko mun on olla raskaana tai sit oon sekoomassa :D Toivonpa totisesti tuota ensimmäistä vaihtoehtoa :D Mä en oo kuitenkaa semmonen ihminen joka itkis kovin helposti.. Varsinkaan millekkään hemmetin lemmikkilehdelle!!!

Näin viime yönä unta, jossa tein raskaustestin. Olin saanut vasta kastettua sen testin, kun siihen ilmestyi ihan mielettömän vahva plussa (ei siis kahta viivaa vaan plussa :D). Istuin siinä unessa ukon viressä se testi kädessä ja me kummatki oltiin vaan ihan ihmeissään ja suu auki... Ei oltu ollenkaan iloisia. No mutta toivottavasti se oli enneuni siltä osalta että saisin sen plussan testiin, kunhan saan sen tehtyä.. Ärsyttää kyllä, kun en tiedä mikä kp on menossa ja millon voisin tehdä testin... Yritän nyt kuitenkin pitkittää sen testin tekemistä ens viikkoon... Katotaa kui käy