Mun ajatukset pyörii tänään eläimissä. Vaik onki lastenoikeuksien päivä ja pitäis ajatella vaan lapsii, niin nuo on ainakin toikokuuhun saakka mun lapsia... Vauvoja <3 ;D

Raskaus on herkistänyt mun muutenkin yliherkkää hajuaistiani entisestään. Siispä oon karsinu kaikki pahanhajuiset asiat mun elämästäni, kuten mun mieheni :D!! Ei vais, mutta kyllä on dödöt ja muut hajusteet muuttunu ja vähentyny tässä raskauden aikana. Yks asia jota mä en kuitenkaa saa karsittua pois, on meidän koira. Iso, vanha ja haiseva koira. Haluisko joku sen? :) Ei vais, mut kylhän kaikki tietää et vanhukset haisee, niin myös meidän koiravanhus :/ Vanhana on myös vaikea pidätellä... Pieruja!! ja niin myös meidän koiralla :( Mun super (sairas) hajuaistini kestää meidän koiraa vaan, jos se on yli kahden metrin päässä mun nenästä, ja tämä siis ilman niitä haisevia pieruja :D Muut sanoo, et ei meidän koira millekkää haise, mut mä oon saletti, et ne on vaa kaikki salaliitossa mua vastaan!! :D Ja pliis, voisko joku kertoo miks toi koira pieree ku vanha pappa? Ennen ne oli sellasii hiljasii hiihtäjii, jotka tajus vasta ku se haju oli koko huoneessa ja koira luikkinu toiseen huoneeseen, mut nyt sen peräventtiilistä lähtee kamala pamahdus, eikä toi vanhus jaksa enää siirtää ruhoonsa, vaan se tyytyy haistelemaan omia kaasujaan.... Muiden juostessa pommisuojaan....

Emmä liiotellu! :D

Hyvät viikonloput kaikille blogiystäväisilleni!

Terveisin yliväskä henna ja eetu 15+5

 

Ps. Kyl mä oikeesti rakastan tota koiraa, mut kuka vois olla rakastamatta koiraa, joka kuorsaa yöllä niin kovaa, että siihen herää? Tai joka röhkii? Tai joka varastaa sun raskausjemmasuklaat, vaikka ne oiski kaapissa ja paketti kiinni? Tai nukkuu sängyssä niin leveesti, että sä siirryt ite sohvalle? Tai vetää sut nurin lenkillä nähdessään naapurin mustin? Tai joka pesee privaattipaikkansa sun tyynyn päällä? Tai sit, kun sul on surku se kattoo sua isoilla nallesilmillään ja lipasee pikku tiskirättikielellään sun kyynelees pois? Niin kuka vois?