Laivareissu meni mahtavasti. En ois uskonut, että voi olla niin hauskaa äidin ja siskon kanssa. Aamulla iski kamala ikävä kotiin ja ostinkin pojille paljon tuliaisia :D

Meidän poitsulle on vihdoin alkanut kasvaa hiukset. Ne on vielä ihan vaaleat, mutta myöhemmin tummuu varmasti. Tai sitten se on postenjoonin poika ;) Kaikki Eetun 7 hammasta on nyt samoissa mitoissa. Kaikki aina sanoo, että hampaat tulee pareittain ja Eetullakin tuli, paitsi nyt puuttuu sitten yhdelle se pari :D Oon ihan varma, että sitä ei tuu sitten ikinä, kerran ei ole vieläkään tullut :D

Perjantaipäivä alkoi hyvin, postin tuodessa kirjeen Kelalta. Hain kotihoidontukea ja saatiinkin sitä paljon enemmän, kuin olin kuvitellut :) Aivan mahtava tunne! Vantaa maksaa kuntalisää ja saatiin sitä korotettua tukeakin pikkasen. Parasta on se, että nyt mun ei ole mikään pakko mennä töihin, vaan voidaan ton rahan turvin olla kotosalla. Syksyllähän on sitten pakko palata kouluun :/ Toisaalta odotan sitä, mutta harmittaa se, että haluaisin takaisin työelämään, enkä kouluun. Onneksi on enää vuosi jäljellä ja siitäkin puolet työharjoitteluja.

Töistä puheenollen. Olen tehnyt paljon keikkaa lastenhoitajan sijaisena päiväkodeissa. Käytiin eilen Eetun kanssa näyttäytymässä toimistolla ja nyt olen sitten taas listoilla. Voin tehdä keikkaa aina kun ehdin. Mun isä on osa-aika eläkkeellä, joten se voi hoitaa Eetua välillä ja koska anoppikin on ollut raivoraittiina jo monta kuukautta, niin luotan kyllä Eetun senkin hoitoon muutamaksi päiväksi silloin tällöin :D Nyt vaan toivotaan, että hyviä keikkoja ilmaantuisi. Rahaa pitäisi kerätä kesän Bulgaarian reissua varten. Mun vanhemmat maksaa mut ja Eetun, mutta ukon matkaan pitäisi vielä kerätä aika monta euroa! :D Olen huomannut että aika moni, jolla on suunnilleen saman ikäinen vauva, kuin meillä, on alkanut miettiä töihin paluuta. Ainakin jollain asteella. Mäkin alan olemaan hirmu kyllästynyt tähän arkeen. Eetun hoito on sinäänsä rankkaa, kun selkäänsä ei voi kääntää, tai poika on pahan teossa. Toisaalta tuntuu taas, että arki ei ole läheskään tarpeeksi mulle. Haluaisin tavata ihmisiä. Haluaisin puhua ihmisille. Kaipaan töihin. En kuitenkaan niin paljoa, että laittaisin Eetua kokonaan hoitoon. Keikkailu olkoon siis tähän hetkeen paras ratkaisu :)

Ensi viikolla on mun siskon kolmekymppiset. Me juhlitaan saunoen ja syöden ja loppuilta tietysti rankasti bailaten. Haluaisin kovasti järkätä jonkun ylläri ohjelmanumeron tuonne juhliin. Ehdotuksia? Ollaan sellaista porukkaa, että mitkään tuolileikit ei oikeen iske, mutta jotkut polttarityyliset jekut tai "nolaamiset" iskis siihen porukkaan.. ja tiedän, että systerin huumori riittäis :) Jos siis jollain hyviä ehdotuksia niin antaa tulla! Vielä suurempia ongelmia on luvassa, kun olen lupautunut kaverin nelikymppisille "juontajaksi". Luvassa on n. 40 ihmiset bailut, joita varten on vuokrattu baari. Keksippä nyt sitten ohjelmaa ja tekemistä sinne :D Meinasin ainakin, että vois tehdä jonkun hauskan esityksen sen kaverin kuvista ja juontaa samalla jotain läppää mikkiin :D En tiiä kamalan vaikeaa... !

Nyt paimentamaan taas tuota pikkupirua <3