Eikai antibioottikuuri ennen ovista voi oikeesti pilata tän kierron mahiksia kokonaan? Eihän? No mä ainakin haluan uskoa niin :) Nyt viikonloppuna ois ovis ja peittoa tarttis heilutella. Se vaan vaatii hiukan järjestelyjä, sillä mä olen iltavuoroissa, ja ukko lomalla, joten kotona ei kumpaakaan iltaisin näy :P Sanoin kyllä ukolle tänään, että huomenna täytyy olla samaan aikaan kotona ja SÄNGYSSÄ! Ei sitä onneks tarvinu paljoa houkutella :D Mökkireissukin, josta aikaisemmin kirjoittelin, muutti vähän olemustaan. Mukaan tuli ukon pikkusisaret joten yö käytettiin vain ja ainoastaan nukkumiseen.

Meidän perhe kasvoi sunnuntaina taas yhdellä jäsenellä. Nyt meillä on koiravanhus, kissaneiti ja uusi kissavauva jolla nyt ikää 9vk. Kun otettiin ukon kanssa tuo edellinen kissa, mä rakastuin siihen aivan silmittömästi ja siitä tulikin mun "vauva". Tuo kissa rakastaa mun sylissä hengailua ja se nukkuu mun ja ukon välissä öisin. Mutta. Tämä uus pentu. Mä en tunne sitä kohtaa yhtään mitään. Mä haluan vauvan, en sitä :/ Ukko on aivan haltioissaan siitä (onneksi) ja mulla on huono omatunto, kun se karvapallo ei hetkeuta mun sydäntä suuntaan eikä toiseen. Siis onhan se söpö ja pieni, mutta blääh :D Mietinköhän mä vähän liikaa mun tunteita meidän eläimiä kohtaan?  Mutta mun vauvakuume on kasvanut niihin mittoihin, ettei sitä kuumetta enää mikään helpota. Ja se, että ollaan  yritetty jo monta kuukautta repii mun hermot riekaileiks. Mitä jos me ei saadakaan lasta ollenkaa?