Huh! juurihan mä hehkutin puoliväliä ja nyt siitä on muka jo viisi viikkoa!! Kyllä se aika näköjään meneekin aika nopeasti. Töiden aloittaminenkin on kyllä helpottanut tätä asiaa. Enään ei mene kaikki päivät kotona makaamiseen :) Perjantaina tein Seurelle päiväkotikeikan ja ens viikollakin meinasin tehdä yhden, jos jotain sopivaa löytyy. Muutenkin on kolme työpäivää sovittuna lastenhoitoa. Toivotaan, että kroppa kestää töitä yhtä paljon, kuin mieli haluaisi tehdä :) Toisaalta oon ottanut sen asenteen, että ei muutama supistus päivässä haittaa ja kunhan ei ole kivuliaita, niin ei niistä kande välittää :) lääkäri siirtyi töiden takia parin viikon päähän, mutta eiköhän siellä selviä, että vauvalla on kaikki hyvin ja mulla paikat tiukasti kiinni :P

Ajattelin näin viiden viikon välein listata aina vähän, että mitäs vauvalle kuuluu ja, että miten ite voin. Ja sit laitan myös masukuvaa aina näin viitos ja tasa viikkojen kunniaksi (tajuskohan kukaan? :D) Kyllähän mä toki noita masukuvia muutenkin tänne laitan, mutta näiden ois tarkoitus olla samanlaisia kuvia, joista on helppo verrata masun kasvua. Jenkkilän vahvistuksen pyynnöstä koitan lisätä masukuvia useammin.. Sekun ei kerkeä koko masua näkemään livenä, vasta, kun tyhjänä ja ruttuisena :D 

Tällä viikolla meidän vauva on siis noin 30 cm pitkä ja painaa sellaset 800g tyyppi näyttää oikeastaan jo valmiilta minivauvalta :D Potkuharjoituksia harrastetaan päivittäin ja voimatkin taitaa kasvaa hurjaa vauhtia. Pikkukaveri tuntee mun tunteet ja siksi pitäisi koittaa olla stressaamatta. Jos vauva päättäisi syntyä nyt, niin keskoshoidolla voisi pienellä olla jo hyvät mahdollisuudet selvitä <3

Mulla hermot alkaa olla riekaleina. Mun tunteet vaihtelee minuutin välein ja raivo nousee nollasta sataan sekunnissa. Ukkokulta on välillä hiukan helisemässä :D Toisaalta se ei kyllä oo ihan paras tässä hormoonimyrskyn kestämisessä. Sillä se lähtee heti riitaan mukaan ja lopputulos on se, että se on ihan raivona ja mä nielen kyyneleitä :D Saa nähdä kuinka saadaan pidettyä tää parisuhde kasassa toukokuulle saakka. Järkevintä ois varmaan muuttaa eri osoitteisiin, kunnes hormonit on päästäneet mut otteestaan! :D No ei, kyllä mä tota niin hurjasti rakastan, että en vois ilman olla :) <3 Vanha ystävämme närästys tuntuu olevan taas kuvioissa, mutta ei onneksi läheskään joka päivä. Tänään vetäsin pitkästä aikaa Samarinin ja ai että se helpotti heti :) oon huomannu, että chili närästää mua nykyään tosi helposti. :/ Muuten aika oireetonta ja energistä keskiraskautta täällä vielä vietetään. Selkä kipeytyy välillä, mutta siihen auttaa lepo ja supistuksia tulee, kun tulee. Yleensä silloin, kun touhuan paljon. Maitoa tulee myös päivittäin yhtenä yönä heräsin siihen, että yöpaidan etumus oli ihan litimärkä :D Siispä marssin ostamaan kaarituettomat imetysliivit ja kestoliivinsuojia, ne on nykyään joka yö käytössä :) Kohta alkaakin jo viimeinen kolmannes, hurjaa :O 

Loppuun vielä äidin tänään nappaama masukuva :)