Uusia vaivoja ilmaantuu, mutta ne taitais kuuluu tähän settiin. Yks ilta kattelin ukon kainalossa telkkaria. yhtäkki ukko tokas "älä hengitä niin raskaasti". Siitä lähtien oon kiinnittäny asiaan huomiota ja mä oon alkanu tosissaan hengittään aika raskaan oloisesti. Välillä joutuu oikeen suoristelee korsettiaan, kun tuntuu, että happi ei kulje. Mutta kai se on vaan se vauva, joka varastaa mun keuhkoilta tilan? Toinen uus juttu on kuumuus. Kun normaalisti mä oon se ihminen jolla on aina villasukat ja huppari päällä, niin nyt mulla on kuuma kokoajan. Varsinki iltasin ennen nukkumaanmenoa olo on tosi tukala. Kaippa tääki menee niihin raskausvaivoihin sit? Sit toi oikeinpäin kääntyny vauvakin aiheuttaa erinäisiä ongelmia. Vessassa saa ravata useemmin ja alapäässä on alkanu tuntuu aika ikävää vihlomista. Supparit on taas vähän lisääntyny. Ei niitä kyllä tuu läheskään niin paljoa, kuin silloin, kun s-lomalle jäin. Koitan olla huolestumatta, mut jotenki nää supistukset kyl meinaa taas vähän heiluttaa mun tasaista olotilaani :D

Neuvolantäti lupas soitella tällä viikolla, jos sokerirasituksessa ois jotain hämminkiä. Eipä kuulunu puhelua, joten eiköhän kaikki oo sit ihan jees. Seuraavassa neuvolassa saan sit tietää ne tarkat arvot.

Tänään ois luvassa Ikean reissu mun äidin kanssa ja sen jälkeen pesukoneiden vaihto. Mun vanhemmat ottaa meiltä ton päältä täytettävän koneen ja me saadaan niiden edestä täytettävä. Tää siis siitä syystä, että näin me saadaan hoitotaso pesukoneen päälle kylppäriin. Mä aloin miettimään, että jos joka  (kakka)vaipanvaihdon yhteydessä kannan vauvan kylppäriin, niin se tulee pissamaan sille matkalle n. miljoona kertaa ja sit toisekseen mä en halua säilyttää likasia kestovaippoja meidän makkarissa, enkä myöskään jokaisen vaipanvaihdon yhteydessä raahata kylppäriin. Näin ollen mä toivon, että hoitotaso kylppärissä ois meille niinku se järkevä ratkasu. Nyt oon vaan miettiny, että mitenkäs sitte ne yölliset vaipanvaihdot. Jaksanko mä oikeasti raahautua pahimmillaan monta kertaa yössä tonne kylppäriin sen vauvan kanssa :D 

Mä olin tän koko viikon eilistä lukuunottamatta vapaalla, joten mä pesin ekan satsin vauvan vaatteita. Meinas tulla aika herkkä fiilis, kun niitä vauvanvaatteita ripustin kuivumaan. Illalla, kun ukko tuli kotiin, niin kyllä sekin aika  herkillä fiiliksillä niitä puhtaita vauvanvaatteita hiplaili :) Tällä viikolla tuli muuten kelasta lappu, että äippäpakkaus saapuu parin viikon sisällä. Uskon ja toivon, että se tulis ens viikolla. Sitku se on tullu, niin pääsen pesemään loputkin vauvanvaatteet ja järjestelemään lipastoon :)

Meidän kisu kävi leikkauksessa tiistaina (pallit pois) Me käydään tosssa keravalla eläinlääkäriasema Kauriissa ja vitsi sielä saa kyllä hyvää palvelua. Bob sai olla koko päivän siellä toipumassa leikkauksessa, joten kun ukko sen töiden jälkeen haki, niin kisu oli jo ihan pirteä ja hyvinvoiva. Meille tuli vaan yllärinä, että toi kissa ei lopettanu tota mouruumista. Mä aina kuvittelin, että se johtuu vaan kiimasta. On toi himppasen rasittava asuinkumppani, kun toi mouruaa kovaan ääneen joka päivä :/ Täytyy ehkä soitella tosta vielä sinne eläinlääkäriin.