Kirjoitin pitkän jutun ja sitten kissa hyppäs näppäimistölle ja deletoi koko homman. KIVA :/

Kerrottiin tosissaan eilen mun vanhemmille, kun oltiin sielä hetki nelistään, ennen ku muut vieraat tuli. Potkin ukon kertomaan ja se sai takelleltua jännitykseltään, jotenkin ymmärrettävästi, että teistä tulee ukki ja mummi. Sitten kateltiikin hetki kauhistuneita kasvoja kunnes äiti ja isä keräs ittensä ja onnitteli :D Äiti kysyi, että kuinka pitkällä olen ja kun kerroin, niin se ihmetteli, että kuinka oon voinu pitää näin kauan tän salaisuutena?? Mua nauratti, kun vastasin, että hyvin :D No sitte iskä jo ehdotteli tarvike ostoksille lähtöä, mut mä vähän toppuuttelin, että jos hiukan myöhemmin mentäis vasta :) Ihan yllättävän rauhallisesti ne loppujen lopuksi otti ja sanoi jopa osanneensa hiukan odottaa tätä.  Sitten me syötiin jäätelöä ja muutkin vieraat tuli :D Sanoin kyllä äidille, että tiedän sun haluavan kertovan (siis kauhistelevan) kaikille tutuille ja tuntemattomille, mutta ois ihan mahtavaa, jos hetken vielä pitäis salaisuutena... Saa nähdä kuinka monta päivää menee, että joku soittaa ja kertoo äidin kertoneen... Yritetään ukon kanssa mennä mahdollisimman nopeasti kertomaan mun muille siskoille, jotka ei vielä tiedä, ettei ne kiukustu, kun en oo ite kertonu.

 

Mutta tänään on korsossa MLL:n lastentarvike kirppis ja aateltiin ukon kanssa mennä katsastamaan tarjonta sieltä :) Jos sieltä löytyis vaikka odotusvaatteita?? :) Let's see :P