Tällä viikolla on tapahtunu kivoja juttuja, joten ainaski tällä hetkellä tää raskaus tuntuu ihan siedettävältä :P

Maanantaina työpäivän jälkeen haettiin postista äippäpakkaus. Ukko oli kaverillaan, joten tilasin mun vanhemmat kuskaamaan mua postiin ja jakamaan avaamisen ilon. Äiti ottiki kaiken ilon irti ja purki paketin ihan itekseen. Mä sit tyydyin kattomaan vierestä :D Paketissa oli yllättävän kivoja juttuja ja sit oli myös sellasia juttuja, jotka meinasin iskeä kirpparille samantien :P Vaatteet oli värimaailmaltaan aika pliisuja. Persikan värinen housut ja paita setti oli mun mielestä paketin kehnointa antia. Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä :D Yleisesti ottaen oon ihan tyytyväinen, että otin paketin. Eiköhän noille vaatteille kuitenkin käyttöä löydy :) Niin joo ja paketissa ollut pussilakana nous ehdottomasti mun lemppariksi. Se olikin ainoa asia ruokalapun lisäksi, johon oli uskallettu käyttää värejä :) MÄ olin ladannu jostain syystä kauheesti odotuksia ton äitiyspakkauksen saapumiseen ja avaamiseen. Eikä se, nyt sit ollutkaan niin ihmeellistä :D  Haettiin postista samalla mun viime viikolla tilaaman hahtuvalangat. Mun sisko lupas neuloa Eetulle kahdet villapökät. Täytyy lisätä niistä kuvia, heti kun ne valmistuu :) Mun sisko tekee vauvalle myös peittoa ja tossuja. Ihanaa, kun joku jaksaa ja osaa tehdä sille juttuja ite <3

Tänään mä lähden tuon yllämainitun siskon kanssa radalle. Kaija Koo esiintyy Fenniassa, joten lähdetään kattomaan sen esitystä. Saa nähdä jos vaikka eksyisi tonne vanhoille "omille" kulmilleen tänään myös ja säikäyttäis vanhat kaverit tällä mahalla :D Ukko jää kotiin vahtimaan siskonpoikaa :) Mä vaan jännitän, että pääsenköhän sinne baariin sisään, kun sielä on ikärajana 22... Mutta luulis nyt, että ne päästäis tälläsen pallomahan vaikka vaan säälistä xD

Eilen soitti mun äiti ja kysyi, että haluttaisko me ukon kanssa lähteä ilmaiselle ruotsin risteilylle. Kauaa ei tarvinu miettiä, joten nyt on varattu hytti ens viikon lauantain lähdölle. Mun vanhemmatkin lähtee mukaan. Odotan kyllä hurjalla innolla. Toivottavasti oma olo on sillon hyvä, ja jaksan ton viikonlopun hyvin :) Ukko uhkas riipasta hirveet kännit mun isän kanssa, mutta niin ne uhkas viime kerrallakin ja sit me mentiin kaikki nukkumaan puolenyön aikaan :D Onko jollakin muuten ehdotuksia, että minne kannattais mennä shoppailemaan tukholmassa? Ois kiva päästä kattelee naapurimaan vauvanvaate tarjontaa :) Kivoja juttuja siis luvassa vielä ennen vauvautumista. Äitiyslomaankin on enää pari viikkoa.

 

Vauva taitaa olla pysynyt raivotarjonnassa sillä alapäässä tuntuu aika ikävää porailua päivitäin. Pissahätä on nykyään tunnin välein ja kävellessä tuntuu, että tulee housuun :D Välillä vauvan liikkuessakin tuntuu, että kohta lirahtaaa. Vielä ei ole onneks lirahtanut. Täytyy ehkä tsemppaa taas noiden lantiopohjan lihasten treenaamisessa :D  Olin keskiviikkona töissä paikassa jossa työkaveri odotti kanssa vauvaa. Meidän lasketuissa ajoissa oli vain muutaman päivän heitto. Meidän mahoissa oli kyllä hurja ero. Mun vatsasta huomaa, että vauva asustaa aika alhaalla. Tällä toisella naisella taas huomas ihan selvästi, että aika ylhäällä se vauva majaili. Kummassakin on omat huonot ja hyvät puolensa. Mä valitin noista alapään kivuista, painontunteesta ja vaappumisesta tää toinen taas närästyksestä ja siitä, ettei voi syödä, kuin pikkusen kerrallaan :P Kumpi parempi? :D Tiistaina ois taas neuvola ja ajattelin kysellä siltä, että onko jatkuvat menkkamaiset jomotukset ihan normaaleja. Supistuksia mulla ei mitenkää kauheesti ole viimeaikoina ollut, mutta ytyä niihin on tullut. Välillä tuntuu jo kipeiltä ja ne ihan oikeesti pysäyttää. Sanoinki ukolle, että alkaa päivä päivältä tuntumaan enemmän siltä, että en haluakkaan synnyttää luomuna, vaan haluan epiduraalin ja mielummin jo nyt :D

 

31+5