Oi luoja.... Pidättelin pissaa 5 tuntia ja sit tein kädet täristen ton clearbluen... Selvä plussa tuli ruutuun heti. Yritin heti soittaa ukolle töihin, mutta eihän se vastannu.. Soitin sitte siskolle ja kerroin, mutta nyt kyllä kaduttaa se... Ei ois pitäny kertoo... Se ei osaa kyllä salaisuutta pitää... Haluaisin pitää salaisuuden mahdollisimman pitkään (eli varmaa viikon :D) Toivon kyllä todella, että sisko maltaa pitää sen suunsa supussa, ainakin meidän vanhempien luona. Ei sillä, haluaisinhan mäkin huutaa koko maailmalle, mutta keskenmenon riski on nyt vielä kovin korkea.... Sain vähän myöhemmin Ukon kiinni ja töksäytin että oon raskaana. Aika hiljaseks se jäi :D Ensin se ei meinannu millään uskoa, vaan luuli että kiusaan vaan sitä, mutta muutaman minuutin vakuuttelun jälkeen se usko (kai?) ja oli ihan iloisen oloinen. Lupas alkaa juhlimaan tätä vasta kun ollaan päästy maagisen 12 viikon rajan yli... Mutta en mä usko... :D

Tänään tosissaan lähdetään mökille ja huomenna on juhlat... Mä en tietenkään voi juoda (näin ei sais sanoa, mutta oisin kyllä mielelläni osallistunu näihin juhliin juomalla :D) joten sanotaan kaikille, että mulla on vahva antibiootti, jonka vuoksi ei voi juoda... Toivottavasti menee läpi... Ja toivottavasti osaan pitää salaisuuden... Ainakin yhdelle sen tuun varmasti kertomaan :)

 

Kädet tärisee vieläkin enkä meinaa millään uskoa, mutta pakko kai se ois kahden testin jälkeen uskoa... MÄ OLEN RASKAANA!!