Meinaan mieheen! Enkä mä oikeen ees tiiä miks. Oon päivät pitkät yksin kotona ja sitten ku ukko tulee, niin jaksan katella sitä ehkä pari minuuttia, kunnes se hermostuttaa mut :D Oiskohan tää nyt niiden kuuluisien homonien syytä? Mua rassaa sekin, kun meidän petipuuhat on muuttunut melkein nollaan sen jälkeen, ku saatiin tietää, että olen raskaana. Ja tää ei johdu musta. Mä yritän vähän väliä lämppäillä ja ukko tekee mitä inhottavimmilla tavoilla selväks, että EI. Ja sit tulee itku ja kiukku. Ja päässä pyörii kuinka se ei enää rakasta ja halua mua jutut.... Ja totuus on se, että sillä on stressiä ja että sille se ois jotenki ällöä ja väärin. Ja sit tää perus miesten uskomus, että osuu vauvaan :D Kurjaa, sillä mitkään neuvolan kirjaset ja neuvolan tädin lupa peti puuhiin ei kumoa mitään :/

Olen turhamainen :P

 

Muoks klo:12.35

Ainiin ja hyvää vuosipäivää mulle ja ukolle!!