Tällä viikolla eetun suuhun on putkahtanut kolme uutta hammasta. Kaksi ylös ja kolmas alas. Yhteensä hamppeja on nyt seitsemän! Huimaa :D Keskiviikkona varasin ajan Eetun ekaan hammastarkastukseen ja saatiikin peruutusaika jo seuraavalle päivälle. Hammashygienisti kurkkas Eetun suuhun (Eetu puri sitä sormeen, ei ole kuulemma kukaan purrut ikinä niin kovaa :D) ja antoi ohjeita hammashoidosta. Sokerista pitäis pidättäytyä ja hamppeja pitäisi pestä kaksi kertaa päivässä hammastahnalla. Se oli mulle ihan uus tieto ja mennäänkin hammastahnaostoksille joku päivä. Saatiin uusi hammasharja lahjaksi vielä :) Toivotaan vaan, että tuo perii isänsä hampaat. Silläkun ei ole ikinä ollut reikää ja voin kertoa, että se luistaa hampaiden pesusta aina kun kehtaa :D Mä taas huolehdin suht hyvin hampaistani, mutta silti reikiä on ollut enemmän, kuin laki sallii, juuri hoitoja on tehty monta, yksi hammas kuoli suuhun ja otettiin pois ja lapsena mulla oli raudat :D Tasan ei mee onnenlahjat xD

Meidän äiti oli saanut risteilylahjakortin ja kinus mut mukaansa risteilylle. En ois halunnut lähteä, ettei Eetun unikoulu mene sekasin. Äiti kuitenki houkutteli ja lupas vielä käyttörahaakin, joten pakkohan se oli suostua. Siispä maanantaina pääsen laivalle rellestämään :) Saatiin hoidettua homma niin, että Eetu on ukon kanssa yön ja ukko menee töihin vaan muutamaksi tunniksi iltapäivällä. Siksiaikaa Eetu menee sitten anopille.

Unikoulusta sen verran, että Eilen Eetu oli niin väsynyt, että nukahti kerralla omaan sänkyynsä. Laskin sen vaan sinne ja minuutin päästä kävin katsomassa nukkuvaa lasta :D Mahtavaa! Menispä aina noin. Kaksi yötä Eetu nukkui kokonaan, pari viimeyötä se onki sitten heräilly, kitissy ja noussut  jo kuudelta.

Mä lähden nyt hiustenvärjäyspuuhiin. Tänään tarkotuksena värjätä multa juurikasvu pois (mulla on maailman paras mies ja se auttaa mua värjäämään xD) huomenna vuorossa ukolle keesin blondaus ja loppuaineesta mulle raidat....