Olen kirjoittanut tätä blogia jo reippaasti yli vuoden. Kirjoittaminen alkoi päätöksestä tehdä lapsi, jatkui raskautta seuraten, toukokuussa, vuosi blogin aloittamisesta syntyi pieni ihmeemme jonka kasvusta olen kirjoittaut siitä lähtien. Aloin kuitenkin miettimään, että kuinka paljon olen näissä kirjoituksissa oikeasti kertonut itsestäni. Avautunut tunteistani tai kertonut menneisyydestäni? Siispä ajattelin, että nyt on sen aika. Olenhan kuitenkin päättänyt jatkaa kirjoittamista ainakin äippäloman ajan, ehkä pidempääkin. Kuinka tärkeää onkaan, että on joku paikka jonne voi käydä purkamassa tunteensa. Siispä jatkossa blogi tulee sisältäämään muutakin, kuin Eetun kasvukäyriä ja vointeja. Mietin pitkään, että aloittaisin uuden blogin, mutta päädyin jatkamaan vanhaa. Elämässä asiat muuttuvat, miksipä blogi ei muuttuisi siinä rinnalla?

Siispä.. Saanko esitellä, Henna:

Tavattiin ukon kanssa kesällä 2006 netissä. Minä lykkäsin pitkään tapaamista, kun mesekeskustelujen kautta, en oikeen tykännyt tyypistä. Kuitenkin ukko sai houkuteltua mut tapaamiseen, jonne otin kilttinä tyttönä ystävän mukaan. Olin myyty samantien. Siitä päivästä lähtien vietettii  kaikki aika yhdessä. Harmikseni sitä aikaa ei vaan löytynyt paljoa, meidän kummankin opiskellessa ja ukon tehdessä siihen päälle töitä. Suhde oli ekan vuoden aikana monta kertaa katkolla. Aika ei riittänyt, kumpikin mokaili, oltiin nuoria, mä sairastuin masennukseen. Lopulta kuitenkin päätettiin, että tämä on sen arvoista, että sen eteen voi paiskia töitä. Muutettiin jouluna 08 yhteiseen asuntoon, vaikkakin oltiin asuttu käytännössä yhdessä jo pitkään mun opiskelijaboxissani. Rakkaus kavoi kasvamistaan. Ja lopulta päätettiin, että lapsi saa tulla. Olin sanonut jo seurustelun alussa ukolle, että mä olen sitten niitä tyttöjä, joiden biologinen kello käy kymmenen vuotta edellä. Vauvakuume oli ihan järkyttävä ja olin onnesta soikeana, kun ukko lupasi, että yritetään. Loppu onki sitte luettavissa blogista. Ukon naaman sekä nimen pidän kuitenkin edelleen pimennossa.

Tästä on hyvä taas jatkaa :)