Ollaan nyt sitte oltu vajaa viikko maidottomalla. Ekan yön Eetu huus vanhaan tapaansa kurkku suorana, tokana se nukkui kun tukki. Nyt kuitenki ollaan menty taas huonompaan suuntaan. Vaivaako maha vai hampaat vai mikä? Kun tietäis... Viime yönä syötiin kaks kertaa ja tutilla tainnutettiin ainaki 10 kertaa. Sama setti myös kahtena edellisenä. Arvatkaa vaan paljonko vanhempia väsyttää?

Ollaan syöty nyt soseita 3-4 kertaa päivässä. Iltasin vedetään kaurapuuroa. Päätin kokeilla, että meniskö se soseuttamatta ja hyvin meni. Pistän vaan joukkoon pikkasen hedelmäsosetta ja kyllä maistuu meidän Eetulle! :P Teen puuron ihan vaan mikrossa. Laitan 0,5dl vettä ja 3tl hiutaleita, pikkunen vetää koko satsin kerralla :) Luulis, että tuollaisella iltapalalla jaksais nukkua koko yön, tai ainakin aamuyöhön, mut ei meillä :/ Niin ja puurohan huuhdotaan alas tietty sit vielä reilulla desillä maitoa...

Ollaan tähän mennessä maistettu banaania, päärynää, omenaa ja maissia. Kaikista on tykätty hirmuisesti. Banaanin olen itse muussannut, kaikki muu on ollut kaupan soseita. Maissiahan on tietty ollut jo vellissä, joten se oli varmasti hirmuisen tuttu maku. Tänään maistetaan luumua. Eetun maha on ollut viimepäivinä vähän kovalla. Hirveän ähkimisen ja ponnistelun jälkeen vaipassa on pieni kikkare kakkaa. Raukka <3 Tiedä sitte vaikka tuo ois niitä yöunia haitannu. No se selviää hyvin äkkiä :)

Kutsu sinne allergiarsairaalaan tuli. Aika on ens viikon perjantaina. Siellä tehdään oletettavasti ihopistokoe, jolla voidaan testata monta allergiaa samaan aikaan. Pakotin ukon ottamaan vapaata siihen, meinaan en mä varmaan pystyis pitämään sylissä Eetua, johon tökitään monta reikää :/ Oon nössö :D

Tällä viikolla mun siskonpoikakaan ei ole ollut meillä ip-hoidossa, eikä tule loppuviikkonakaan. Jotenki päivät on tuntunu mahdottoman pitkiltä ja tylsiltä. Eilen lähdettiin sitte koko iltapäiväksi pois kotoota, ettei olis ihan niin tylsää. Jotenki sitä on niin tottunut jo siihen, että heti kahdentoista jälkeen ovi käy ja sisään tulee reipas ekaluokkalainen. Sitte tehdään läksyt ja kohta syödäänkin jo välipalaa. Onneksi ens viikolla poitsu tulee taas :) Jos tänään ei keksitä muuta, niin lähdetään Eetun kanssa iskää vastaan töihin bussilla ja metrolla :)

Mun ja ukon välejä on rassanut viime päivät raha. Sitä ei ole, mistään ei tule. Tulot ei riitä kattamaan, kuin just ja just ne pakolliset menot. Elämä tuntuu välillä vähän ilottomalta, kun ei ole rahaa ostaa esimerkiksi talvitakkia. Eilen käytettiin kissoja eläinlääkärissä, sinne humpsahti 140€. Puhelmessa luvattiin laskuksi 110€, mutta yllättäen kassalla se hinta olikin ihan jotain muuta. Eikä auttanut valittaminen. Huoh. Onneksi mun vanhemmat on ihania ja auttaa meitä kauheasti. Suurin osa Eetun vaatteista on niiden hankkimia ja nyt nää kalliit soijamaidot kustantaa mun isä. Mutta kukas kustantais mulle uudet silmälasit. Ois mahtavaa nähdä taas ja lopettaa silmien siristäminen. Eilen illalla joutu kyl vetää kunnon itkuraivarit tästä asiasta, mutta eipä auttanu :D Niin joo ja pitää sanoa, jos joku ihmettelee. Kihlat ostettiin säästötilin rahoilla. Sinne hävisikin sitte meidän kaikki ylimääräinen, näin jälkikäteen ehkä vähän tyhmää, mutta näillä mennään. Ollaan koitettu miettiä, että millä ihmeellä saataisi vähän lisää rahaa tähän talouteen. Ottaako ukko toisen työn? Jaksanko mä sitte hoitaa Eetua 24/7 yksin, jos ukko painaa kahta duunia? Pitäisikö mun etsiä töitä? Saataisko me hoidettua aikataulutukset niin, että Eetulle ei tarvisi hankkia hoitajaa? Ja jaksaisinko mä edes valvottujen öiden jälkeen hoitaa ensin eetua päivän ja lähteä sitten illaksi duuniin?

Nii?